الغدیر

سید حمید بنی هاشمی- ریاضی فیزیکِ حکمت متعالیه نظریه های حمیدی مجیدی فقهی

الغدیر

سید حمید بنی هاشمی- ریاضی فیزیکِ حکمت متعالیه نظریه های حمیدی مجیدی فقهی

الغدیر

ریاضی فیزیک، هندسه، مدل استاندارد فیزیک، ابرتقارن، همراه با طلبگی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

رعد و برق

وَیُسَبِّحُ الرَّعْدُ بِحَمْدِهِ وَالْمَلَائِکَةُ مِنْ خِیفَتِهِ وَیُرْسِلُ الصَّوَاعِقَ فَیُصِیبُ بِهَا مَن یَشَاءُ وَهُمْ یُجَادِلُونَ فِی اللَّهِ وَهُوَ شَدِیدُ الْمِحَالِ ‎﴿الرعد: ١٣﴾‏

أَفَمَن کَانَ مُؤْمِنًا کَمَن کَانَ فَاسِقًا لَّا یَسْتَوُونَ ﴿السجده: 18﴾

 

 أَیْنَ مُبِیدُ أَهْلِ اَلْفُسُوقِ وَ اَلْعِصْیَانِ وَ اَلطُّغْیَانِ

 

فَقَالَ وَ اَلْمَلَأُ أَمَامَهُ مَنْ کُنْتُ مَوْلاَهُ فَعَلِیٌّ مَوْلاَهُ اَللَّهُمَّ وَالِ مَنْ وَالاَهُ وَ عَادِ مَنْ عَادَاهُ وَ اُنْصُرْ مَنْ نَصَرَهُ وَ اُخْذُلْ مَنْ خَذَلَهُ وَ قَالَ مَنْ کُنْتُ أَنَا نَبِیَّهُ فَعَلِیٌّ أَمِیرُهُ وَ قَالَ أَنَا وَ عَلِیٌّ مِنْ شَجَرَةٍ وَاحِدَةٍ وَ سَائِرُ اَلنَّاسِ مِنْ شَجَرٍ شَتَّى وَ أَحَلَّهُ مَحَلَّ هَارُونَ مِنْ مُوسَى فَقَالَ لَهُ أَنْتَ مِنِّی بِمَنْزِلَةِ هَارُونَ مِنْ مُوسَى إِلاَّ أَنَّهُ لاَ نَبِیَّ بَعْدِی

 

بعضی یحتمل بدرستی هم اشکال می فرمایند که حتی المقدور در مصرف برق صرفه جویی بفرمایید؛ کلی زحمت کشیده می شود که این برق در اختیار ما باشد و بتوانیم درست هم مصرفش کنیم. ولی یحتمل بعضی دیگر هم لااقل در ظاهر اشکالی نه چندان مربوط به اشکال قبلی بفرمایند که امام زمان عجل الله فرجه الشریف از همان اول هم رفته است در غیبت کبری و بلکه غیبت صغرایی هم نداشته ایم. اینها یحتمل می خواهند القا بفرمایند که امام زمان عجل الله فرجه الشریف نواب چهارگانه هم نداشته است. یحتمل مسئله اینجا این است که اینهایی که چنین مسئله ای برایشان حل نشده است، بدون شک هم زنده بودن امام زمان عجل الله فرجه الشریف را حس نمی کنند یا نمی توانند هم حس کنند یا حتی قلباً هم او را حس نکرده اند؛ و چرا که اگر غیر از این می بود خود نیابت امام زمان عجل الله فرجه الشریف را از جان و دل هم حالا هر چقدر که برای هر کسی مقدور هم هست می پذیرفتند؟

آمَنَ الرَّسُولُ بِمَا أُنزِلَ إِلَیْهِ مِن رَّبِّهِ وَالْمُؤْمِنُونَ کُلٌّ آمَنَ بِاللّهِ وَمَلآئِکَتِهِ وَکُتُبِهِ وَرُسُلِهِ لاَ نُفَرِّقُ بَیْنَ أَحَدٍ مِّن رُّسُلِهِ وَقَالُواْ سَمِعْنَا وَأَطَعْنَا غُفْرَانَکَ رَبَّنَا وَإِلَیْکَ الْمَصِیرُ ﴿285﴾  لاَ یُکَلِّفُ اللّهُ نَفْسًا إِلاَّ وُسْعَهَا لَهَا مَا کَسَبَتْ وَعَلَیْهَا مَا اکْتَسَبَتْ رَبَّنَا لاَ تُؤَاخِذْنَا إِن نَّسِینَا أَوْ أَخْطَأْنَا رَبَّنَا وَلاَ تَحْمِلْ عَلَیْنَا إِصْرًا کَمَا حَمَلْتَهُ عَلَى الَّذِینَ مِن قَبْلِنَا رَبَّنَا وَلاَ تُحَمِّلْنَا مَا لاَ طَاقَةَ لَنَا بِهِ وَاعْفُ عَنَّا وَاغْفِرْ لَنَا وَارْحَمْنَآ أَنتَ مَوْلاَنَا فَانصُرْنَا عَلَى الْقَوْمِ الْکَافِرِینَ ﴿البقرة: 286﴾

 

مسئله دیگر اینجا این هم هست که بر خلاف آنچه برخی به اسلام اشکال می کنند که برده داری را نهی نکرده است؛ بر عکس، حتی در جهت آزاد کردن بردگان هم تلاش کرده است و بلکه از مراتب عالیه ی اسلام هم بندگی خدا و نه بندگی غیر خدا است چرا که موجبات بردگی و بندگی غیر خدا را هم می خواهد که بزداید. برعکس، ما توجه هم می کنیم که جوامع بشری هر چه پیشرفته تر هم لااقل از لحاظ صنعتی بقول خودشان می شوند، انواع بردگی واز جمله حتی بردگی جنسی را هم تبلیغ و رواج می دهند.

عرض بنده ی حقیر این است که حالا شما برق را مثلاً در جهت استفاده ی از رمز ارزها که برق زیادی هم گفته می شود مصرف می کنند مورد بهره برداری قرار دهید، آیا خوب است؟ آیا به اقتصاد کشور هم کمک می کند؟ البته اگر یک ابرتقارنی رخ می داد که می توانست حتی برای مدتی کوتاه نقدینگی ریال ایران را با دلار در سطح محلی/بین المللی جابجا کند، یحتمل دیگر این دغدغه را هم نداشتیم که خیلی توجه کنیم که قیمت نفت به دلار هم باید چقدر باشد؟! و چرا که توانسته ایم جایی برای ریال ایران در عرصه ی بین المللی بگشاییم که حتی بتواند دلار را هم کنار بزند و برای خودش خودی هم نشان دهد. اینجا نکته ی ابرتقارنی مسئله این است که فرض بفرمایید شما بنوعی از برق و بلکه الکترومغناطیسم می خواهید طوری استفاده ببرید که چرخه ی بخار شدن آب دریا و اقیانوس و ابر شدن را تسهیل هم کند. خوب حالا اگر در این میان رعد و برق هم بزند، آیا می توانید بفرمایید که نخیر. بهتر است که رعد و برق نزند چرا که ما فقط باران و یحتمل حالا برف را هم می خواستیم و با رعد و برق هم کاری نداشتیم؟ حتی برق در رعد و برق را هم یحتمل نتوانیم بطور سازنده استفاده کنیم، ولی حالا این یک چیزی هم هست که می تواند همراه ابرهای پربار بارانزا هم همراه شود و .... نکته ی ابرتقارنی اینجا این است که معمولاً از بعد از جاری شدن باران در رودها و فرض بفرمایید ساختن سدها و چرخش توربینها است که نیروی برق هم حتی تولید می شود و نه اینکه کسی هم مدعی شود که از نیروی الکترومغناطیسم و الکترودینامیک هم استفاده کنیم برای کمک به بخار شدن آب دریاها و تولید ابرها و ... هر چند که خورشید خود یحتمل یکی از بزرگترین منابع تولید فوتونهای الکترومغناطیسی هم هست و ...!

و لذا عرض بنده ی حقیر این است که حالا اگر ریال ایران را توانستیم خیلی هم قوی کنیم، و اگر اتفاقاً یک رعد و برقی مانندی هم زد که دیگر نمی توان گفت که بهتر می بود در مصرف برق صرفه جویی هم کنیم. اول شما نقدینگی ریال ایران را در جهت قوی کردن اقتصاد محلی- بین المللی  ایران الی ما شاء الله هم قوی کن، و حالا اگر رعد و برق هم زد، مطمئناً تا جایی که کسی را برق نگیرد کسی اعتراضی هم نمی کند! البته مسئله در یک سطح یحتمل بعضی اشکال کنند که نیست، ولی بی ربط هم یحتمل نباشد که در مقیاسی دیگر بحث شود که اگر حافظ قرآنی قران را حفظ کرد، دیگر برای او آخر خط محسوب نمی شود که به بن بست رسیده باشد و از آنجا همه ی راه ها برویش بسته شده باشد و جای پیشرفتی نداشته باشد!!! و بلکه یک دنیای جدیدی هم برویش باز می شود که حتی اگر برود سراغ علوم غیر حوزوی هم آنگاه بهتر می تواند از آن سر در بیاورد. و اما خیلی بهتر هم هست که او همه ی اینها را در جهت خود یکی از نایبهای امام زمان عجل الله فرجه الشریف شدن نیز بکار برد و نه اینکه بدعت آورده و بخواهد دینی نو را نو را هم پایه گذاری کند و .... و راهش هم چیست؟ راهش این است که از حالات خلائهای شاگردی و دانشجویی و طلبگی به سمت الفهای آیات اللهی مراتب و درجات متعالیه و اجتهاد و مراجع عظام تقلید و حضرت ولی فقیه مد ظلهم العالی و امام زمان عجل الله فرجه الشریف و حاکمیت اسلام هم هر چه بیشتر تلاش کند. اللهم صل علی محمد و آل محمد و تقبل شفاعته وارفع درجته لا اله الا الله اللهم عجل لولیک الفرج اللهم کن لولیک الحجة ابن الحسن صلواتک علیه و علی آبائه فی هذه الساعة و فی کل ساعة ولیا و حافظا و قائدا و ناصرا و دلیلا و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا

==================================

وَعَلَى اللَّهِ قَصْدُ السَّبِیلِ وَمِنْهَا جَائِرٌ وَلَوْ شَاءَ لَهَدَاکُمْ أَجْمَعِینَ ‎﴿النحل: ٩﴾‏

۞ وَمَا کَانَ لِبَشَرٍ أَن یُکَلِّمَهُ اللَّهُ إِلَّا وَحْیًا أَوْ مِن وَرَاءِ حِجَابٍ أَوْ یُرْسِلَ رَسُولًا فَیُوحِیَ بِإِذْنِهِ مَا یَشَاءُ ۚ إِنَّهُ عَلِیٌّ حَکِیمٌ ‎﴿الشوری: ٥١﴾‏

 

بنده ی حقیر داشتم سعی می کردم که نظر بالا را ارسال کنم و یک اشکال داخلی گویا بلاگ دارد که نمی شود این کار را کرد. ولی بعداً که آنرا برای خانم دکتر هم فرستادم متوجه شدم که یحتمل گذشته از این مشکلات ارسالی و امثالهم، یک مشکلی را هم در جهت رعایت مقام وحی و ارتباط مستقیم آن با امام زمان عجل الله فرجه الشریف و عدل الهی می بایستی که در نظر گرفته می شد که مسئله در این راستا یحتمل بعضی اشکال هم کنند که رها شده است و .... البته اگر مسئله را از دیدگاه آیات اللهی مراتب و درجات متعالیه در حکمت متعالیه نظریه های حمیدی مجیدی فقهی درست بررسی هم کنیم بتوان مسئله را بالاخره حلش هم کرد بحول و قوه الهی ان شاء الله تعالی ....

  • سید حمید بنی هاشمی
  • ۰
  • ۰

مقام وحی

وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّنِ افْتَرَىٰ عَلَى اللَّهِ کَذِبًا أَوْ قَالَ أُوحِیَ إِلَیَّ وَلَمْ یُوحَ إِلَیْهِ شَیْءٌ وَمَن قَالَ سَأُنزِلُ مِثْلَ مَا أَنزَلَ اللَّهُ وَلَوْ تَرَىٰ إِذِ الظَّالِمُونَ فِی غَمَرَاتِ الْمَوْتِ وَالْمَلَائِکَةُ بَاسِطُو أَیْدِیهِمْ أَخْرِجُوا أَنفُسَکُمُ الْیَوْمَ تُجْزَوْنَ عَذَابَ الْهُونِ بِمَا کُنتُمْ تَقُولُونَ عَلَى اللَّهِ غَیْرَ الْحَقِّ وَکُنتُمْ عَنْ آیَاتِهِ تَسْتَکْبِرُونَ ‎﴿الأنعام: ٩٣﴾‏

 

می فرمایند که وقتی به حج می روید، بازارگردی نکنید و بلکه بهترین سوقات این است که حتی المقدور قرآن تلاوت کنید و طواف بیت الله الحرام بجا آورید و در مسجد النبی نیز نماز بگزارید و تلاوت قرآن کنید. یک چیزی که در حج مشاهده می شود این است که حتی لباسهای احرام هم همه یک فرم است همانطوری که کارها و اعمال حج را هم همه و همه به یک جور و یک ترتیب یکی بعد از دیگری باید انجام دهند. اینها همه برای آن است که همه و همه حتی المقدور به آن مقام حج ابراهیمی محمدی برسیم و بلکه امام زمان عجل الله فرجه الشریف خود را هر چه بیشتر هم بتوانیم دریابیم. 

اینجا برای شاگرد و دانشجو و طلبه و بلکه حتی یحتمل بعضی مجتهدین نیز این سوال مطرح می شود مقام وحی و حکمت الهی هم چه ربطی دارد به ریاضی فیزیک و فلسفه و حکمت متعالیه ی نظریه های حمیدی مجیدی فقهی. حتی یحتمل بعضی پا را فراتر گذاشته و جرات کنند که دیگر در این دوره و زمانه مقام وحی نیز به چه کاری می آید. شما همان فرض بفرمایید که ریاضی فیزیک ات یا علوم طبیعی ات یا پزشکی ات را انجام بده و مسئله حل است. نکته ی مهم اینجا این است که ما اتفاقاً تراشکاری و نجاری و پزشکی و ریاضی فیزیک و فلسفه ... خیلی زیاد هم می توانیم داشته باشیم و تربیت کنیم و تعلیم هم دهیم. البته خیلی خوب هم هست که اگر همین متخصصین حتی یک حدیث هم از نبی اکرم بدانند آنچنان که می فرماید النظافت من الایمان یا کلمة لا اله الا الله حصنی فمن دخل حصنی آمن من عذابی که در حدیث سلسة الذهب از حضرت امام رضا علیه السلام از پدران ایشان تا امیر المومنین علی ابن ابیطالب و حضرت محمد صل الله علیه و آله و تا خداوند سبحان دنبال می شود آنچنان که همانطور هم می فرمایند بشرطها و شروطها و انا من شروطها. و این تا روز قیامت و ظهور امام زمان عجل الله فرجه الشریف هم ادامه دارد.

البته این سوال باز هم مطرح می تواند شود که  خوب شاگردان ساعی و حتی المپیادی ما خیلی هم سعی و تلاش می کنند و بلکه کارشناسی خود را هم در ایران می گیرند ولی بعد می روند حتی در آمریکا که کعبه ی ریاضیدانها و فیزیکدانها هم هست مشغول به تحصیل می شوند و بعد هم از میانشان اساتید دانشگاه آمریکایی هم داریم. خوب، مسئله حل است دیگر؛ شما بی خودی است که دارید از روی خود هیپنوتیزم و اگر نگوییم سحر و جادو به مقام وحی استناد می کنید. موضوع این است که بالاخره آیا ما یک مقام الوهیت و الهی و خدایی داریم یا خیر که آنگاه مقام وحی نیز از آن نشات می گیرد. اتفاقاً بنده ی حقیر به نرم افزارهای قرآنی که نگاه کردم دیدم خیلی آیاتی را هم داریم که در آنها یا وحی یا اوحی یا اوحینا یا یوحی و امثالهم آمده است. مثلاً این آیه را هم داریم:

وَکَذَٰلِکَ جَعَلْنَا لِکُلِّ نَبِیٍّ عَدُوًّا شَیَاطِینَ الْإِنسِ وَالْجِنِّ یُوحِی بَعْضُهُمْ إِلَىٰ بَعْضٍ زُخْرُفَ الْقَوْلِ غُرُورًا وَلَوْ شَاءَ رَبُّکَ مَا فَعَلُوهُ فَذَرْهُمْ وَمَا یَفْتَرُونَ ‎﴿الأنعام: ١١٢﴾‏

اینجا می فرماید که بعضی از شیاطین انس و جن به بعضی دیگر هم وحی می کنند که در عدوات با هر نبی ای چه کنند و ....

به هر حال، نکته ای که اینجا در مقام وحی نهفته است این است که مقام وحی آنچنان که بر پیغمبر اکرم محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم هم وحی نازل می شد، آنطور که بعضی یحتمل بنظرشان می رسد که دیگر بعد از پیغمبر اکرم صل الله علیه و آله و سلم تعطیل هم شده است؛ چنین نیست. درست است که آن حضرت خاتم النبیین است ولی مقام وحی بسیاری هم رمز و رازهایی دارند که از جمله هم دوباره همین مقام وحی در امام زمان عجل الله فرجه الشریف زنده می شود هر چند که همین مقام وحی نیز در کتاب الله یعنی قرآن مجید ثبت هم هست. و لذا نکته ی مهم این است که نقطه و سبب اتصال زمین و آسمانی که منظور امام زمان عجل الله فرجه الشریف است از جمله هم نیازمند تسلط بر علومی همچون ریاضی و فیزیک و فلسفه و حکمت الهی است که در آن حضرت جمع است و علاوه بر آن امام زمان عجل الله فرجه الشریف هم امام زمان نمی شد و نمی شود و نخواهد شد اگر فقط وحی را می شنید و حتی بدان عمل هم می کرد ولی خدای سبحان نیز گفتار او را به عنوان خلیفة الله اش روی زمین تایید همچون کن فیکون عمل هم نمی کرد. مثلاً این چه سری است که در عصای حضرت موسی علی نبینا علیه السلام نهفته است که در آب دریا زده می شود و دریا باز می شود و حضرت موسی و قومش رد می شوند ولی فرعون و فرعونیان هم غرق می شوند؟ هندسه و ابرتقارنی که در منزلت عقل در هندسه ی معرفت دینی امام زمان عجل الله فرجه الشریف نهفته است را فقط از مجموعه ای از دوگانها و دو قطبیهای هندسی و تحلیلی و ریاضی فیزیکی و حتی حکمت متعالیه نظریه های حمیدی مجیدی فقهی و حکمت الهی بدون خود امام زمان عجل الله فرجه الشریف نمی توان دست یافت و لذا برای رسیدن به این سلسله مراتب از حالات خلائهای شاگردی و دانشجویی و طلبگی به الفهای آیات اللهی مراتب و درجات متعالیه و اجتهاد و مراجع عظام تقلید و ولی فقیه و امام زمان عجل الله فرجه الشریف لازم است. و هر چقدر هم که کل یوم عاشورا کل ارض کربلا. لا اله الا الله اللهم صل علی محمد و آل محمد و تقبل شفاعته وارفع درجته اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و شیعته

  • سید حمید بنی هاشمی
  • ۰
  • ۰

توحید

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ ﴿1﴾ اللَّهُ الصَّمَدُ ﴿2﴾ لَمْ یَلِدْ وَلَمْ یُولَدْ ﴿3﴾ وَلَمْ یَکُن لَّهُ کُفُوًا أَحَدٌ ﴿4﴾

 

چرا بوی خوش ائمه ی اطهار را استشمام کردن را ما اینقدر تاکید می کنیم، و این در صورتی است که فرض بفرمایید وقتی محرم می شوید استفاده ی از بوی خوش علاوه بر چیزها و کارهای دیگری هم بر شما جایز نیست تا اینکه دوباره از احرام بدرآیید؟! دوباره صورت مسئله را بخواهیم عرض کنیم، موضوع این است که آیا اصلا حس بویایی هم کار می کند یا بلکه از کار هم افتاده است؛ یعنی این نیز خود قسمتی از مسئله هم هست؟

از طرفی، این می تواند یک مثالی هم باشد برای توحید و نبوت و بلکه امامت که بالاخره وقتی شما از توحید دارید بحث می فرمایید، به کدام نبوت و امامت هم استناد می فرمایید؟ یا آیا بالاخره توحید هم توحید است. مثلاً وقتی در اسلام از توحید سخن به میان می آید، منظور عبادت خدای یکتا و یکتاپرستی هم مطرح است. ولی آیا theism هم معنای توحیدی دارد یا باید هم گفت که monotheism تا معنای درست هم منتقل شود؟ در اسلام البته وقتی مسئله ای توحیدی مطرح می شود، خود به خود شرک هم نفی می شود آنچنان که می فرماید قل هو الله احد. و اما خوب وقتی در قرآن کریم از رویاروییهای حضرت موسی علی نبینا علیه السلام و فرعون هم سخن به میان می آید، بحث توحیدی منتقل شده است به لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد آنچنان که فرعون هم دارد دعوت می شود که ای فرعون تو خدا نیستی و بلکه خدای حضرت موسی علی نبینا علیه السلام را هم بپرست؛ و نه اینکه حالا خوب monotheism را هم داریم ولی کدام مونوثایسم؟ همانی که فرعون می گوید انا ربکم الاعلی؛ نخیر این را نداریم!

و بلکه جن و انس هم جمع شوند و بخواهند از بین خود خدایی را انتخاب کنند نیز راه را بخطا رفته اند، و چرا که لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا احد. این مبنای آن چیزی است که به نه فقط هم به شیطان سنگ می زنیم و رمی جمرات سه گانه را داریم، و بلکه حتی لازم شمرده هم می شود که مرگ بر شیطان بزرگ هم بگوییم. چرا که شیطان بزرگ به انواع و اقسام جن و انس هم می تواند نزد شما ظاهر هم شود و بخواهد شما را اغوا هم کند همانطور که بصورت نفس اماره نیز می تواند ظاهر شود.

نمونه اش این است که ممکن است مسجد جن که می روید، بالاخره هر چقدر هم که حس استشمام شما مختل شده باشد ولی بتوانید بوی متعفن را وقتی به دستشویی مسجد می روید حس کنید. معنای آن چنین نیست که پس خوب حالا دیگر بفرمایید همان بهتر می بود که اصلا همان حس بویایی را هم نداشتیم. یعنی فرض بفرمایید که تشک در منا برای همه به اندازه ی کافی نیست؛ آیا معنای آن چنین هم می شود که پس حالا که همه تشک ندارند و لذا همه ی تشکها را برای همه جمع کنیم و همه روی فرش و زیر انداز و امثالهم هم بخوابند و ..؟! و حالا یکی دو شب این کار را کردید و تشکها را جمع کردید ولی آیا باید هم برای همیشه جمعش کرد و گفت والسلام علی تشک برای همیشه؟! یعنی اگر رفتید مسجد جن و یک قوزی هم به قوزتان اضافه شد که حالا بوی بد متعفن را می توانید هم حس کنید، آیا معنایش این هم می شود که دیگر نمی شود این قوز بالا قوز را هم برداشت و بلکه بوی خوش را هم استشمام کرد؟! البته این را هم عرض کنم که دیروز که داشتم کامنت و نظر آخر پست قبلی را در سرزمین وحی هم می نوشتم، یک مرتبه نمی دانم هم چطور شد که واقعاً این سایت آرشیو و مقاله ی مالداسنا در راس مقالاتی از فیزیک انرژی بالا هم ظاهر شد!!! بنده هم دیدم مقاله ی خوبی بنظر می رسد و آدرسش را برای رفرانس و مراجع احتمالی بعدی نوشتم. ولی یحتمل بعضی هم اشکال کنند که خوب حالا کار خدا هم بوده است که مقاله ظاهر شده است نزد شما دیگر؛ یا حتی کار شیاطین انس و جن هم بوده است؛ و به هر حال، اینقدر گفتن و جر و بحث هم ندارد که حالا کی چی گفته و کی چی نگفته است. البته نفحات الازهار فی عبقات الانوار را هم داریم دیگر! اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من انصاره و اعوانه و الذابین عنه و المسارعین الیه فی قضاء حوائجه و المستشهدین بین یدیه لا اله الا الله اللهم صل علی محمد و آل محمد و تقبل شفاعته و ارفع درجته.

 

 

  • سید حمید بنی هاشمی