الغدیر

سید حمید بنی هاشمی- ریاضی فیزیکِ حکمت متعالیه نظریه های حمیدی مجیدی فقهی

الغدیر

سید حمید بنی هاشمی- ریاضی فیزیکِ حکمت متعالیه نظریه های حمیدی مجیدی فقهی

الغدیر

ریاضی فیزیک، هندسه، مدل استاندارد فیزیک، ابرتقارن، همراه با طلبگی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
  • ۰
  • ۰

تنبیه رژیم خبیث

تنبیه رژیم خبیث

لوح رسانه KHAMENEI.IR در پی پاسخ تنبیهی ایران به رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق با رمز یارسول‌الله(ص) منتشر شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «امّا خود رژیم خبیث که سر تا پا خبث و شرارت و خطا است، یک خطای دیگری هم بر خطاهای خودش اضافه کرد و آن، حمله‌ی به کنسولگری ایران در سوریه بود. کنسولگری و دستگاه‌های سفارت در هر کشوری که وجود دارد، به منزله‌ی خاک همان کشوری است که سفارت متعلّق به او است؛ وقتی به کنسولگری ما حمله میکنند، مثل اینکه به خاک ما حمله کرده‌اند؛ این عرف دنیا است. رژیم خبیث اشتباه کرد در این قضیّه؛ باید تنبیه بشود و تنبیه خواهد شد.» ۱۴۰۳/۱/۲۲

https://farsi.khamenei.ir/photo-album?id=56053

  • ۰۳/۰۱/۲۷
  • سید حمید بنی هاشمی

نظرات (۱)

 

وَقَالَ مُوسَىٰ رَبَّنَا إِنَّکَ آتَیْتَ فِرْعَوْنَ وَمَلَأَهُ زِینَةً وَأَمْوَالًا فِی الْحَیَاةِ الدُّنْیَا رَبَّنَا لِیُضِلُّوا عَن سَبِیلِکَ ۖ رَبَّنَا اطْمِسْ عَلَىٰ أَمْوَالِهِمْ وَاشْدُدْ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ فَلَا یُؤْمِنُوا حَتَّىٰ یَرَوُا الْعَذَابَ الْأَلِیمَ ‎﴿یونس: ٨٨﴾‏

 

۱۴۰۳/۰۱/۲۲

خطبه‌های نماز عید فطر

من بر «وحدت کلمه» تأکید میکنم. مردم عزیز، جوانان عزیز، فعّالان سیاسی، فعّالان اجتماعی، فعّالان رسانه‌ای! بدانید توفیق در توحید کلمه است، توفیق در وحدت کلمه‌ی ملّت ایران است. اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، امّا درگیری و یقه‌گیری و وحدت را شکستن و دودستگی‌ها و دو‌گروهی‌های جعلی درست کردن، به زیان کشور است، به زیان دین شما است، به زیان دنیای شما است، به زیان قوّت شما است.
پروردگارا! به محمّد و آل محمّد، بهترین خیرات را به این ملّت عنایت کن، این ملّت را بر دشمنانش پیروز کن. پروردگارا! این ملّت را دشمن‌شاد مکن. پروردگارا! روح مطهّر امام بزرگ ما و شهیدان عزیز ما را از این ملّت و از آنچه انجام میدهیم راضی و خشنود کن؛ قلب مقدّس ولیّ‌عصر را از ما راضی کن.
 
بِسمِ‌اللَهِ‌الرَّحمنِ‌الرَّحیمِ * وَ العَـصرِ * اِنَّ ‌الاِنسانَ‌ لَفی خُسرٍ * اِلَّا الَّذینَ آمَنوا وَ عَمِلُوا الصّالِحاتِ‌‌ وَ تَواصَوا بِالحَقِّ ‌وَ تَواصَوا بِالصَّبرِ.(۵)

https://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=56031

 

اتفاقاً بعضی مسئولین ما گاهی اوقات خوب شوخ هم هستند و مثلاً می فرمایند ما اصلا اهداف اقتصادی را هم هدف قرار ندادیم؛ یحتمل اگر این کار را می کردیم، خوب بیشتر ناراحت هم می شدند دیگر! یا بعضی مسئولین دیگر هم گویی جور دیگری شوخیشان گرفته و اشتباهی هم دمل خودی را شناسایی می فرمایند که دشمن دلش برای ما هم سوخته بوده و خواسته  آنرا یک نیشتری هم برایمان بزند و ...!

حالا بنده ی حقیر اگر بخواهم از امام جماعتمان هم تبعیت کرده و در تاییدات حرفهای ایشان هم حتی بیشتر نیز عرض کنم که مسئله ی من عرف نفسه عرف ربه چطور هم گره می خورد با خدا و پیغمبر اکرم محمد مصطفی صل الله علیه و آله و سلم و ائمه ی اطهار علیهم السلام و امام زمان عجل الله فرجه الشریف. شما همین مسئله را از مناقب آل ابیطالب ابن شهر آشوب در نظر آورید که می فرماید جبرئیل 60000 شصت هزار بار بر پیغمبر اکرم صل الله علیه و آله و سلم نازل شد:

و سمعت مذاکرة أنه نزل جبرئیل على رسول الله ص ستین ألف مرة.

مناقب آل ابیطالب ابن شهر آشوب، جلد 1، ص 44

http://lib.eshia.ir/12566/1/44

شما خیلی هم خوب است برای اینکه حتی در ریاضی فیزیک حکمت متعالیه نظریه های حمیدی مجیدی فقهی هم الهامات درست و حسابی ای کسب بفرمایید و بلکه بتوانید هم انواع مراکز تحقیقاتی و علمی و دانشگاهی و گردهماییهای ریاضی فیزیکی رسمی و غیر رسمی هم تشکیل دهید، فقط به همین یک نکته هم اکتفا بفرمایید که اصلا این یعنی چه که روح الامین جبرئیل 60000 بار بر پیغمبر نازل شد و از جمله هم پیامهای وحیانی الهی را بر حضرت رسول الله نازل کرد که در کتاب الله قرآن مجید هم ثبت است. حالا شما فرض هم بفرمایید که می خواهید یک مقاله ای را هم از چادهوری پیدا کنید و توجه هم بفرمایید که آیا این مقاله نظریه میدانهای همدیسی غیر ابرتقارنی را یحتمل حتی بتوان یک جورهایی به میدانهای ابرتقارنی هم بسطش داد:

https://arxiv.org/abs/2101.02861

https://arxiv.org/abs/2011.13981

https://arxiv.org/abs/2005.03676

و آنگاه از طرق حجمهای ویل-پترسون گرانشهای میرزاخانی- ویتن، مثلاً

https://arxiv.org/abs/2305.19438

را نیز حساب کرد و بلکه نقبی هم زد به نظریه ی گالوای هندسه ی ناجابجایی؛ مثلاً:

https://arxiv.org/abs/1910.10407

و آنگاه یحتمل بعضی حتی اشکال هم کنند ک دیگر مسئله خیلی آسان هم شده است یا اینکه حتی اشکال هم کنند که داری با پتک هم روی میخ می کوبی یا بلکه لقمه را دور سرت هم می گردانی و بعد آیا چقدر هم نوش جان کنی، وقتی می خواهید در حدس ون دِر وائردن (van der Waerden conjecture) بلوکهای ساختمانی گروه های ابتدایی و غیر ابتدایی (primitive, imprimitive groups) را هم در حل مسئله ی مانجول بهارگاوا بهتر هم درک بفرمایید. ولی بعضی یحتمل اشکال هم کنند که یک وقت هست که شما می خواهید جوابهای مسئله ای را برای یک چند جمله ای نیز بیابید که فرض بفرمایید گروه گالوای آن هم کدام است؟ و یک وقت هست که مسئله با مجموعه ای از معادلات چند جمله ای هم طرف است که آیا چطور هم می خواهید آنها را بطور احتمالات و آماری بدست هم بیاورید. این کارهای آماری گالوایی را از جمله ملونی وود شاگرد بهارگاوا هم رویش کار کرده است. و این خوب در هندسه ی ناجابجایی هم که با جبرهای فن نویمن (و لذا نظیر آنها در مدلهای ابرگرانشی میرزاخانی-ویتن) سر و کار داریم نیز مسئله اش معنادار می شود و بلکه انگیزه های کیهانی گالوایی هم به میان می آیند و .... بعضی یحتمل اینجا بخواهند به مسئولین بقبولانند که بلوکهای ساختمانی گروه های ابتدایی و غیر ابتدایی هم یحتمل می تواند تنزل کند به اینکه حفظ حجاب با چادر مشکی هم بهترین نوعش چادر است. ولی خوب آیا چقدر هم بتوان از طریق پرفکتویدهای شولتز و بلکه قوانین متقابل هم ثابت کرد که مسئولین بهتر هم هست فریب نخورند و حتی وقتی از خیر المسئولین و خیر المعطین هم پیروی کنند مسئله کلاً اثبات هم می شود و حل است البته اگر اشکال هم نشود که چرخشها و انحناهای فضازمان را برای نواسانات حتی اله کلنگی نیوترینوها هم خوب است محاسبات کنیم در ایالات متحده چند جهانی استکان نلبکیهای توپولوژیک ابرتقارنی ... ربع و نیم و تمام ... چرخشی قلوب زمینی و آسمانی همینطوری که شاگرد دارد از حالات خلاء بسمت الفهای بینهایت آیات اللهی مراتب و درجات متعالیه و اجتهاد و حضرات آیات عظام تقلید و حضرت ولی فقیه مد ظلهم العالی و حضرت امام زمان عجل الله فرجه الشریف هم هر چه بیشتر سعی و تلاش می فرمایند. یا خیر المسئولین و یا خیر المعطین ارزقنی و عیالی من فضلک الواسع انک ذوالفضل العظیم لا اله الا الله اللهم صل علی محمد و آل محمد و تقبل شفاعته و ارفع درجته اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و الذابین عنه و المسارعین الیه فی قضاء حوائجه و الممتثلین لاوامره و المستشهدین بین یدیه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی