الغدیر

سید حمید بنی هاشمی- ریاضی فیزیکِ حکمت متعالیه نظریه های حمیدی مجیدی فقهی

الغدیر

سید حمید بنی هاشمی- ریاضی فیزیکِ حکمت متعالیه نظریه های حمیدی مجیدی فقهی

الغدیر

ریاضی فیزیک، هندسه، مدل استاندارد فیزیک، ابرتقارن، همراه با طلبگی

آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

توپولوژی سر

چند تا از دوستان شیزوفرنی خود را که خدا ان شاء الله شفایشان دهد را تصمیم گرفتم ببرم یا مسجد یا امامزاده. مشکلی که هست این است که این بنده خداها یک حالت ناجوری دارند که خدا نصیب نکند؛ گویی هر آن یک وقت دیدید لخت و عور شدند و شروع کردند به حرکات زشت و بد ترکیب. و شما هم که می دانید و خیلی هم روشن است که مسجد و امامزاده هم که جای این کارها نیست. و حالا اینها را ولشان کنید، می خواهند منبر هم بروند و همان بالای منبر لخت و عور هم شوند و به آرتیست بازیهای خود ادامه دهند. و حالا شما بودید چه می کردید؟

حالا ما همه اش فکر این هستیم که کنفرانس ال اچ سی را باید چه کرد؟ و حوزه و دانشگاه را باید چه کنیم؟ و حکمت متعالیه ی نظریه های حمیدی مجیدی فقهی کارش به کجا خواهد کشید؟ اتفاقاً یک بنده خدایی هم از این حقیر پرسیده بود که هندسه ناجابجایی را دقیق تعریف کن. و میدانید که این برای خود بنده هم یک سوالی است که هندسه ی ناجابجایی را چطور می شود خیلی دقیق تعریف هم کرد. مسئله این است که اگر توانستید مثلاً مدل استاندارد ذرات فیزیک را دقیق تعریف کنید، و لذا هندسه ناجابجایی را هم می توانید. البته به عنوان مثال شما هندسه ی ناجابجایی را روی چنبره ی ناجابجایی دارید.

حالا ما این دوستان شیزوفرنی خود را باید یدک بکشیم این ور و آن ور که هر کدامشان از یک طرف فکر می کنند اینشتن و موبیس و نیوتن هستند و از طرفی هم فکر می کنند خدا و پیغمبر صل الله علیه و آله و سلم و امیرالمومنین و دحیه کلبی و جبرئیل و فاطمه ی زهرا علیها السلام و ائمه اطهار علیهم الصلوة و السلام و امام راحل و بلکه خود خورشید ولایت هستند و همه هم از دم می گویند ماموران 007 در تعقیب آنها است و ما همه مانده ایم که اینها واقعاً همان شیزوفرنیهایی هستند که نشان می دهند یا خودشان را زده اند به خل خلی؟ و حالا شما حساب کنید که ما همه ی ایام در هر لحظه باید مواظب باشیم این بنده های خدا یک وقت کار خلافی نکرده و بخصوص یک مرتبه و جلوی روی همه بی هوا لخت و عور نشوند. و آبروی ما و خودشان و همه و همه را خدای ناکرده ببرند. حالا بنده حقیر هم در به در دنبال یک چفیه ام که روسری اش کنم و بسیجی و مدافع حرم آیا لیاقتش را بالاخره داشته باشیم آیا نداشته باشیم. و توی این هیری ویری هم نمی دانم کدام مالیخولیایی ای نگران این بوده که یک وقت نکند این خادمین الحرمین لامذهب فروپاشی کنند و ما دیگر نتوانیم به زیارت خانه ی خدا و مکه مکرمه و مدینه ی منوره رویم. حالا خادمین حرمین هر چه در فروپاشی بقیه سعی می کنند مالیخولیاییها و شیزوفرنیها می فرمایند تحمل کنید و صبر داشته باشید. اینها بسته به این است که کاردینالیته ی فروپاشیهایی را که خادمین حرمین شریفین ایجاد می کنند الف_1 است یا الف_2 است؟ و حالا هر الفی که هست وقتی ما خیلی در کارشان ریز می شویم، آیا این فروپاشیها فقط در سطوح انفینیتسیمال باقی می مانند یا خیر. یعنی اگر دینامیک مسئله ارگادیک هم هست، آیا کاردینالیته ی نقاطی را که حرکت دینامیکی می پیمایند و در فضا چگال است اندازه اش بیش از صفر نیست یا حتی برعکس می تواند به سمت بی نهایت هم میل کند؟ و اینها همه بستگی دارند به محاسبات دقیق زوایای نظریه های مختلف میدانهای همدیسی/میدانهای کوانتمی. [یحتمل بعضی اشکال می کنند که چرا] یکی نیست به این مالیخولیاییهای شیزوفرنی بفرماید دیگر خادمین حرمین به این خوبی را چه کار دارید؟ ید الله فوق ایدیهم. 

إِنَّ الَّذِینَ یُبَایِعُونَکَ إِنَّمَا یُبَایِعُونَ اللَّـهَ یَدُ اللَّـهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ فَمَن نَّکَثَ فَإِنَّمَا یَنکُثُ عَلَىٰ نَفْسِهِ وَمَنْ أَوْفَىٰ بِمَا عَاهَدَ عَلَیْهُ اللَّـهَ فَسَیُؤْتِیهِ أَجْرًا عَظِیمًا ﴿الفتح: ١٠﴾

تو را به علی ببینید که ما کجا گیر کرده ایم و وسط چه فتنه هایی است که مدام باید دست و پا بزنیم و حال آنکه تازه بوکمال هم توسط مدافعان حرم فتح شده است و انقریب است که همه ی مسلمانان متحد شوند که بر کشتی نجات سوار شویم و از غرق شدن نجات یابیم و ما هنوز گیر یک مشته مالیخولیایی شیزوفرنی افتاده ایم. یا فاطمة الزهرا.

 

پی نوشت:

 

ایاک نعبد و ایاک نستعین

 

8978.عنه صلى الله علیه و آله : الإسلامُ عُریانٌ و لباسُهُ التَّقوى ، و شِعارُهُ الهُدى ، و دِثارُهُ الحَیاءُ ، و مِلاکُهُ الوَرَعُ ، و کَمالُهُ الدِّینُ ، و ثَمَرَتُهُ العَمَلُ الصالِحُ ، و لِکُلِّ شَیءٍ أساسٌ ، و أساسُ الإسلامِ حُبُّنا أهلَ البَیتِ .

8978.پیامبر خدا صلى الله علیه و آله : اسلام برهنه است، و جامه آن تقواست ، پوشش زیرینش هدایت است و بالاپوشش حیا ، اساسش پارسایى است و کمالش دیندارى و میوه اش کار نیک . هر چیزى بنیادى دارد و بنیاد اسلام دوست داشتن ما خاندان است .

میزان الحکمه، محمد محمد ری شهری، جلد 5، ص 372

http://lib.eshia.ir/27307/5/372

 

همانطور که مستحضرید، این مسائل مالیخولیاییها و شیزوفرنیها طوری ما را گرفتار کرده اند که ما اگر بخواهیم برویم مسجد و امامزاده و حسینیه هم باید صد دفعه استخاره کنیم و سلام و صلواة بفرستیم که بالاخره آبروریزی نشود و حالا وصل شدن به اینترنت از صبح تا حالا چه دردسرهایی دارد نیز بماند؛ بالاخره لابد همه ی مسائل هم نمی شود از اطلاعات در دسترس همه باشند! و التفات هم بفرمایید که آنطور که از سیاق امور و روند مسائل پیدا است ما اینقدر با همین مالیخولیاییها و شیزوفرنیها باید مدام سر و کله بزنیم که اصلا متوجه نمی شویم که کنفرانس محبان اهل بیت هم انجام شد و علمای اسلام هم با حضرت ولی فقیه دامت ظله العالی ملاقات کردند.

حالا اینها همه سر جای خود، روزگار فعلاً به این روز است. و اما مسئله ی توپولوژی سر نیز باید توجه شود که در مقابل سر و باتوم است همانطور که سر را به تاپ و باتوم را هم همان باتوم ترجمه کرده اند. و حالا چرا؟ بنده دقیقاً نمی دانم حتی آیا این همان روالی است که در دانشگاه های ما هم درس داده می شود؟ یا خیر؟ و لذا بنده عرضم طرح این مسئله است که در وحدت نیروها و مدل استاندارد ذرات فیزیک بعلاوه ی ابرتقارن و گرانش باید توجه داشت که چطور با همه ی مشکلات موجود سوار کشتی نجات اهل بیت شد و بلکه فلسطین را نیز سوار کرد و نجات داد. این را می فرمایند بسیجی و سپاهی و مدافع حرم بودن: فلسطین سفت بنشین که ما داریم می آییم و بلکه آمدیم! و دیگر اجازه نمی دهیم و نمی گذاریم که خل و چل بازی همه ی شیزوفرنیها و همه ی مالیخولیاییهای عالم هم جلوی ما را بگیرند. و چرا؟ چون اساس کار این است و اساس کار محبت به اهل بیت همین است. یعنی ما مدلهای اسباب بازی توپولوژی سر و باتوم داریم و بعد مدلهای واقعیتر.

و لذا مطلوب است آن حکمت متعالیه ی نظریه های حمیدی و مجیدی فقهی و منزلت عقل در هندسه معرفت دینی و مدل استاندارد ذرات فیزیک بعلاوه ی کمی تا حدی ابرتقارن و گرانش که ما را سوار بر کشتی نجات اهل بیت به آرمان مسلم نجات فلسطین اشغالی مدد رسانده و همه و همه را نجات بخشد.

 

 

  • سید حمید بنی هاشمی