1. قَالَ فَاذْهَبْ فَإِنَّ لَکَ فِی الْحَیَاةِ أَن تَقُولَ لَا مِسَاسَ وَإِنَّ لَکَ مَوْعِدًا لَّن تُخْلَفَهُ وَانظُرْ إِلَىٰ إِلَـٰهِکَ الَّذِی ظَلْتَ عَلَیْهِ عَاکِفًا لَّنُحَرِّقَنَّهُ ثُمَّ لَنَنسِفَنَّهُ فِی الْیَمِّ نَسْفًا ﴿طه: ٩٧﴾
ذکر صلوات بر حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف
:
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ أَهْلِ بَیْتِهِ وَ صَلِّ عَلَى وَلِیِّ اَلْحَسَنِ وَ وَصِیِّهِ وَ وَارِثِهِ اَلْقَائِمِ بِأَمْرِکَ وَ اَلْغَائِبِ فِی خَلْقِکَ وَ اَلْمُنْتَظِرِ لِإِذْنِکَ اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَیْهِ وَ قَرِّبْ بُعْدَهُ وَ أَنْجِزْ وَعْدَهُ وَ أَوْفِ عَهْدَهُ وَ اِکْشِفْ عَنْ بَأْسِهِ حِجَابَ اَلْغَیْبَةِ وَ أَظْهِرْ بِظُهُورِهِ صَحَائِفَ اَلْمِحْنَةِ وَ قَدِّمْ أَمَامَهُ اَلرُّعْبَ وَ ثَبِّتْ بِهِ اَلْقَلْبَ وَ أَقِمْ بِهِ اَلْحَرْبَ وَ أَیِّدْهُ بِجُنْدٍ مِنَ اَلْمَلاَئِکَةِ مُسَوِّمِینَ وَ سَلِّطْهُ عَلَى أَعْدَاءِ دِینِکَ أَجْمَعِینَ وَ أَلْهِمْهُ أَنْ لاَ یَدَعَ مِنْهُمْ رُکْناً إِلاَّ هَدَّهُ وَ لاَ هَاماً إِلاَّ قَدَّهُ وَ لاَ کَیْداً إِلاَّ رَدَّهُ وَ لاَ فَاسِقاً إِلاَّ حَدَّهُ وَ لاَ فِرْعَوْنَ إِلاَّ أَهْلَکَهُ وَ لاَ سِتْراً إِلاَّ هَتَکَهُ وَ لاَ عَلَماً إِلاَّ نَکَّسَهُ وَ لاَ سُلْطَاناً إِلاَّ کَسَبَهُ وَ لاَ رُمْحاً إِلاَّ قَصَفَهُ وَ لاَ مِطْرَداً إِلاَّ خَرَقَهُ وَ لاَ جُنْداً إِلاَّ فَرَّقَهُ وَ لاَ مِنْبَراً إِلاَّ أَحْرَقَهُ وَ لاَ سَیْفاً إِلاَّ کَسَرَهُ وَ لاَ صَنَماً إِلاَّ رَضَّهُ وَ لاَ دَماً إِلاَّ أَرَاقَهُ وَ لاَ جَوْراً إِلاَّ أَبَادَهُ وَ لاَ حِصْناً إِلاَّ هَدَمَهُ وَ لاَ بَاباً إِلاَّ رَدَمَهُ وَ لاَ قَصْراً إِلاَّ خَرَّبَهُ [أَخْرَبَهُ] وَ لاَ مَسْکَناً إِلاَّ فَتَّشَهُ وَ لاَ سَهْلاً إِلاَّ أَوْطَأَهُ وَ لاَ جَبَلاً إِلاَّ صَعِدَهُ وَ لاَ کَنْزاً إِلاَّ أَخْرَجَهُ بِرَحْمَتِکَ یَا أَرْحَمَ اَلرَّاحِمِینَ
نقدینگی در اقتصاد را از راه طلبگی و دانشجویی صفر و یک تا بینهایتهای الفهای آیت اللهی های حضرات مراجع عظام تقلید و حضرت ولی فقیه مد ظلهم العالی و بلکه امام زمان عجل الله فرجه الشریف در حکمت متعالیه ی نظریه های حمیدی مجیدی فقهی دریافتن یک مسئله است و مسئله ای دیگر است که از لحاظ بین المللی هم فردی در بازار و کسب و کار به میلیاردرهایی تبدیل شود که از لحاظ جهانی همه او را بشناسند چرا که فلان شرکت(ها) و کمپانی(ها) را هم دارا است. و اما این هم که فردی در بازار کسب و کار هم از صفر شروع کند و میلیاردر هم شود نیز خود مسئله ای است که آیا اصلا هیچ ربطی هم به صفر و یک و بینهایت طلبگی و دانشجویی نیز مربوط باشد، در کشورهای اسلامی علی القاعده باید هم چنین باشد که یک ارتباطی هم هست بین مکاسب و طلبگی و حتی دانشجویی تا بینهایت آیت اللهی مرجع تقلیدی.
بنظر این حقیر می رسد که سقف نقدینگیهای اقتصادی مجبور است که افزایش داده شود چرا که آن درجه ای از الفهای آیت اللهی و مرجع تقلیدی که طلبه و دانشجو می تواند از صفر و یک به بینهایتهایی آیا چقدر برسد را در زمینه های اقتصادی برای مردم آنطور که باید هم در دولتهایی که باید هم در جهت دولت کریمه ی امام زمان عجل الله فرجه الشریف نیز کار کنند و در نظر گرفته شود، در نظر گرفته نمی شود. لااقل مردم به قیاس با دیگر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی یحتمل هم توجه می فرمایند که چطور است که آنها اینقدرها هم میلیاردرها و ثروتمندان نجومی هم دارند و آنگاه گذشته از باتلاقها و سیاه چاله های نجومی ما هم چطور؟ یعنی انتظار می رود که از لحاظ اقتصادی برای افراد مردم یک گشایشهایی شود که مشهود هم هست همانطوری که وقتی طلبه ها و دانشجویان از صفر و یکی به بینهایت مرجع تقلیدی و پروفسوری هم می رسند نیز مشهود است! اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر و اجعلنا من انصاره و اعوانه و اشیاعه و الذابین عنه و المسارعین الیه و المستشهدین بین یدیه لا اله الا الله اللهم صل علی محمد و آل محمد و تقبل شفاعته وارفع درجته.
- ۰۰/۰۳/۲۶
إِنَّمَا وَلِیُّکُمُ اللّهُ وَرَسُولُهُ وَالَّذِینَ آمَنُواْ الَّذِینَ یُقِیمُونَ الصَّلاَةَ وَیُؤْتُونَ الزَّکَاةَ وَهُمْ رَاکِعُونَ ﴿المائده: 55﴾
ناد علی مظهر العجایب
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ خُزَّانِ عِلْمِکَ وَ أَرْکَانِ تَوْحِیدِکَ وَ دَعَائِمِ دِینِکَ وَ مَعَادِنِ کَرَامَتِکَ وَ صِفْوَتِکَ مِنْ بَرِیَّتِکَ وَ خِیَرَتِکَ مِنْ خَلْقِکَ اَلْأَتْقِیَاءِ اَلْأَنْقِیَاءِ اَلنُّجَبَاءِ اَلْأَبْرَارِ وَ اَلْبَابِ اَلْمُبْتَلَى بِهِ اَلنَّاسُ مَنْ أَتَاهُ نَجَا وَ مَنْ أَبَاهُ هَوَى
حکمت متعالیه ی نظریه های حمیدی مجیدی فقهی را در نظر بگیرید که در آن نظریات فراوانی هم یحتمل بیابید که از صفرهای هیچ طلبگی و دانشجویی بتوان به الفهای بینهایت اجتهاد حضرات مراجع تقلید و حضرت ولی فقیه مد ظلهم العالی هم رسید و بلکه خود نیز مرجع تقلیدی مهم شد و حتی به قدوم مبارک امام زمان عجل الله فرجه الشریف هم رسید. و اما ما می خواهیم حتی پا را فراتر هم گذاشته و مطرح هم کنیم که چرا فقط درمان یک فیلسوف و حکیمی را هم مطرح کنیم و نه درمان حضرات مراجع تقلید و حضرت ولی فقیه مد ظلهم العالی و بلکه درمان امام زمان عجل الله فرجه الشریف را نیز نداشته باشیم؟ ما این را در آیه ی مباهله و بلکه حدیث کساء هم صراحتاً مشاهده می کنیم که پیغمبر اکرم محمد مصطفی خود به عنوان طبیب دواری همراه خانواده ی خود هم وارد حتی مباهله با مسیحیان اهل نجران نیز حاضرند بشوند. می فرماید: فَمَنْ حَآجَّکَ فِیهِ مِن بَعْدِ مَا جَاءکَ مِنَ الْعِلْمِ فَقُلْ تَعَالَوْاْ نَدْعُ أَبْنَاءنَا وَأَبْنَاءکُمْ وَنِسَاءنَا وَنِسَاءکُمْ وَأَنفُسَنَا وأَنفُسَکُمْ ثُمَّ نَبْتَهِلْ فَنَجْعَل لَّعْنَةَ اللّهِ عَلَى الْکَاذِبِینَ ﴿آل عمران: 61﴾
و لذا شما توجه هم می فرمایید که شاهنشاهان و فراعنه نیز یقیناً پزشکان متخصص خاص خود را داشته اند که به درمان آنها اهتمام هم می ورزیده اند. و این اشکالی هم ندارد که بفرمایند درمان امام زمان عجل الله فرجه الشریف را نیز داریم. حرف زوری نیست چنین چیزی در حکمت متعالیه ی نظریه های حمیدی مجیدی فقهی و بلکه بنظر این بنده ی حقیر خیلی هم از روی حکمت است. و بنابراین ما فوراً هم پستی را ترتیب می دهیم با عنوان درمان امام زمان عجل الله فرجه الشریف. نکته اینجا این است که همانطوری که بین خدا و پیغمبر اکرم محمد مصطفی صل الله علیه و اله و سلم و ائمه ی اطهار و امام زمان عجل الله فرجه الشریف هیچ بعدی وجود ندارد و بلکه خدا از رگ گردن هم به انسان نزدیکتر است، همین هم برای کفار و منافقین و مشرکن هم صادق است هر چند که مسئله فقط می تواند از نوع حجابها و بعدهایی هم باشد که بین مومنین از یک سو و منافقین و مشرکین و کافران از سویی دیگر هم بین خود احساس هم می کنند آنطور که قرآن کریم بعضی اقوام را مثل قوم ثمود و قوم عاد را حتی نفرین یا لعنت هم می کند به دوری که دور باد قوم ثمود یا دور باد قوم عاد یا ....
و اما خوب، آن دولت کریمه ی امام زمان عجل الله فرجه الشریف را که در روز قیامت هم فقط یک دولت درونی و قلبی نیست که مومنین هم با آن حضرت ارتباط برقرار کنند را نیز لعنت شدگان می خواهند چه کنند؟ اینجا مسئله چیست؟ و لا یمکن الفرار من حکومتک. درمان درمانگر هم یک چیز است ولی درمان امام زمان عجل الله فرجه الشریف هم آنچنان که همه و همه وارد آن مکتبخونه ای هم شوند که پای درس استاد و بلکه خود امام زمان عجل الله فرجه الشریف هم بهره مند شوند نیز مسئله ای دیگر است. چه اشکالی دارد کسی اینقدر جسارت هم داشته باشد که به درمانگر و بلکه پزشک متخصصش هم ایراد کنند که خودت بیشتر از من احتیاج به درمان داری میثل اینکه ها! و حالا می خواهد هم او امام زمان عجل الله فرجه الشریف هم باشد. بی تفاوتی که بدتر است! بهتر نمی بود طلبه ها و دانشجویان دانشگاه غیاث الدین جمشید کاشانی و ابن سینا را برداریم برویم فلسطین اشغالی و مکتبخونه ی حکمت الهی و حکمت متعالیه ی نظریه های حمیدی مجیدی فقهی خود را ببینیم چطور می توانیم تکمیل هم کنیم بجای اینکه خیلی هم فخر بفروشیم که ابن سینا جان؟ آیا تو هم امام زمان عجل الله فرجه الشریف خود را دریافته ای؟ آیا حاضری هم پای درس امام زمان عجل الله فرجه الشریف حتی در فلسطین اشغالی هم بنشینی؟ سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِّنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الأَقْصَى الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ البَصِیرُ ﴿الاسراء: 1﴾ اللهم عجل لولیک الفرج لا اله الا الله اللهم صل علی محمد و آل محمد و تقبل شفاعته وارفع درجته